Assalamualaikum

Sinopsis / Synopsis

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku...


Hidup ini tidak semuanya begitu indah buat kita... Apa yang kita lalui dalam kehidupan tidak akan kekal begitu lama ia akan datang dan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya itulah ketentuan hidup yang perlu kita harungi...


First I wish to say deepest gratitude to anyone who like visit my blog.

Live this will not all so beautiful for us. What we cross in life would not be permanent so long, it future and go away leaving us forever, that specificity live which need we undergo.

Sabtu, 26 Mac 2011

Thief ke Pencurik?

Dah puas jejalan arinieyh...he3 skunk akk dri johore dh blik pt.sulong...sunyi plak x dgr suare ank sdre aku...nurul n syahid...he3...smlm dh puas jejalan arinieyh pong...ha3...letih letih letih nyer...waaaaaa...

ha3...pg td abg ipar blanjer nasik beriyani...ha3...tmpt tu mmg sdap mskkannyer...kt ujong pasir dekat dgn perkampungan portugis...he3...sempat lagi nk g kg tu...hu3...dlm mimpi jer laaa xder kuase aku nk g....ha3....urmmm dh rileks pas mkn...nk blik lalu ar ALOHA...urm teringat ar plak zaman dolu2...ha3...zmn terkejal...ha3...skunk dh baik daaa~ Urmmm...bru teringat nk beli deodoran...haaa...kuage lak pas mkn haaaa g giant ha3...beli bju bru ank sdre ha3...etot jer la almaklum aku nie rempit nek moto...dh sesampai kt c2 wt ar hal aku sndiri...g carik deodoran...ngn spek itam n suiter aku x bukak aku redah jerk...g carik deodoran...urmmm tgh usha2 deodoran aku tetibe nak gune deodoran ADI*** nieyh slalu deodoran kgmrn aku RE***A for men...dh jmpe aku amek r...then aku g try usha minyak wangi wanita...nak dijadikan citer...ade ar sowg cina pmpuan dok usha aku muke cm x puas aty...dy tgk aku try tester minyak wangi wanita tu...sjer...aku tgk minyak tu dh slalu kwn2 laki aku gune bkn mati pong kalo gune...tetibe dy mrh2...

Promoter : lu wt pe nie? nie minyak wangi perempuan woo...bukan lelaki punyer...
aku : sjer tgk utk kakak...ha3..then aku x lyn dia...
Promoter : kalo cm2 lu gune produk sen** n sen** laaa...dy promote produk under cmpany dy...
aku : ok xpe ar...aku pun nk blah dri c2 sambil pegang deodoran ADI*** tu...urmmm
Promoter : hello2 kaunter kt depan ye bukan kat blakang...
aku : aku tahulah...aku ckp nk g beli brg lain...dlm kaki aku yg nk blah tu...
Promoter : hello2 lu letak deodoran tu kat cni...lu mana ada bakul...
aku : aku pun etot ckp dy...letak r atas para...tgh2 jejalan aku terpkir nie hak aku nk bawak brg tu...npe dy nk cbuk2??? bukan besar sgt pun...

then aku g try bau deodoran yg single brand smer jgak..dlm bau punyer bau...dy tercegat tgok aku...mcm r aku nie pencurik...pas bau aku minat plak jenis yg len tp smer brand jgak...aku letak yg mula2 aku amek kt tmpt asl then aku amek yg bru...pmpuan tu pndg mcm x puas aty...follow aku kemana aku g...cm nk carik gduh jerk...dh r dy tgok aku dri bwh keatas...aper aku nie cm pencurik ke? owg len xnk follow plak asal aku?

tgh usha sensodyne...dy berdiri blkg aku...then aku tnyer ar dy npe follow aku????

Promoter : wa tgok lu td dh amek 1 skunk dh lain maaa...mana 1 lg?
aku : lu pehal? cm x puas aty jerk tgok gua...
Promoter : bukan td wa nmpk lu ambil 2 mana 1 lg? mte dy smbil pndg deodoran yg aku pegang...
aku : npe lu igt wa pencurik ke? nk jer aku tunjuk wet aku...peehhh panasssszzzz....
Promoter : skunk wa kena jaga brg nie sume...kena la tahu td wa nmpk lu ambil 2 skunk 1 jer...wa tgk lu curiga jd..
aku : okay skunk wa pengguna skunk wa nak beli brg wa x selesa bile lu pndg cm xpuas aty...
Promoter : ok wa tahu...tp wa kena jaga sbb wa nmpk lu ambil td...
aku : ok wa mmg ade pegang 2 td...wa tgh pk mana 1 nk ambil...skunk wa dh wt choice wa ambil yg ini...1 lg wa letak kt tmpt asl...

aku dh dalam ketegangan urat leher nieyh aku pun capai sensodyne n terus blah...g byr kt kaunter...then aku ckap kt cashier...dy kte aunty tu mmg cm2 kot...g customer service wt complain aku pun g n wat complain abes citer...isi form then blah...tenang cket aty...


motif : jgn decide ape2 kalo btul2 xde bukti yg sahih nk tduh customer....customer all right!!! bukan nk niat nk kurang ajo tp...sikap promoter tu x betul...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan