Assalamualaikum

Sinopsis / Synopsis

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku...


Hidup ini tidak semuanya begitu indah buat kita... Apa yang kita lalui dalam kehidupan tidak akan kekal begitu lama ia akan datang dan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya itulah ketentuan hidup yang perlu kita harungi...


First I wish to say deepest gratitude to anyone who like visit my blog.

Live this will not all so beautiful for us. What we cross in life would not be permanent so long, it future and go away leaving us forever, that specificity live which need we undergo.

Isnin, 20 Julai 2009

wah nie yang terkejut nie...

Nak dijadikan citer dan bermulanyer citer... Citer nie berlaku sejak bape ari yang lalu pada tepat jam 12 tgh malam ketika aku dan si dia sedang berjalan di tepi tasik ermm tasik nie x bape jauh ngan rumah si dia la yg takutnyer si dia duduk berdekatan dengan tanah perkuburan...Ketika itu aku dan si dia keluar rumah saje2 nak amek udara yang segar katakan tengah syok berjalan2 nie ade la sowang pak cik nie tegur aku dan si dia....Wah terkejut besar aku dah le pak cik nie pakai jubah putih...Pada mulanye aku ingatkan pak cik nie dari pejabat agama mane la tahu...Nak skodeng aku dan si dia ngah wat pe...!! Tapi selepas diteliti pak cik nie bawak awek la tetibe je awek dia dtg pakai jubah putih gak tapi walamak rambut dia mengurai hehehehe x padan tua wakakaka....(bisik dalam hati aku)... Lalu tanpa segan silu aku tggalkan pakcik dan makcik tu di tepi tasik tu...X lame selepas tu aku sempat pose kat tepi tasik tu di bawah sinaran bulan yang mengambang....Seram gak rasenyer..... Tetibe jer si dia x terkate senyap membisu jer nie mesti dia tgh mengelamun la nie fikirku... Malam nie bukan kami je kat tasik tu ade le gak pasangan lain tengah berangan-angan sesama mereka.. PELIK la jugak pesal la si dia nie asyik membisu td amek kat umah dia ok jer leh bercakap skunk x leh cakap.... Dalam suasana dingin pada malam tu aku sempat mencari kerusi yang kosong di tepi tasik tu lalu duduk bersama si dia dan aku memeluk erat tubuh si dia...wahh indahnyer hidup ini bisik hatiku... Si dia hanya memandangku dan kembali ke dakapanku... Tak berape lame pastu aku terbau semerbak harum yang aku tak tahu dari mana ia datang tiba-tiba bulu roma ku meremang jeng jeng jeng dengupan jantungku tetibe jer bertiup kencang lalu aku terasa seperti sesuatu yang sedangku dakap mencakar tanganku... Aduhhh sakit siuttt... Aku lihat ape yang aku sedang dakap itulah "???" lalu aku meletakkanye di kerusi tersebut lalu.... Lintang pukang aku lari.... Kakiku semakin berat namun aku kuatkan semangat... Tetibe tanpa kusedari pakcik dan makcik yang aku lihat sebentar tadi berada dihadapan ku mereka SIAPA??? sambil mengilai memanggilku dan meminta aku memulangkan semula "???" yang telah aku bawa dari rumahnye td... Wah nie yang terkejut nie!!! Nie first time aku amek kukukucciiingg kena kejar ngan pakcik ngan makcik tu yang seram tu.... Patutlah pakcik tu tegur aku dan si dia padahal kucing dia hilang nak sportcheck la kot td... Makcik tu lak x prsan tudung dia tersangkut kat pokok kat tepi tasik tu hah tu yang rambut dia mengurai... Si dia yang aku maksudkan tu adalah seekor kucing yang slalu mengekoriku aku ingatkan xde bertuan... Yang sebenarnyer tuan dia slalu g surau tu yang kucing dia merayap tak tentu pasal..... Wah nie yang terkejut nie!!! -merepek- tol.... len kali kurung kucing tu dalam umah @ dalam sangkar supaya ia tak dianggap tak bertuan mentang2 lah aku nie minat giler abis kat kucing....Wakakakah Thanks coz sudi nak bace....daaa


cat Pictures, Images and Photos

Tiada ulasan:

Catat Ulasan