Assalamualaikum

Sinopsis / Synopsis

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku...


Hidup ini tidak semuanya begitu indah buat kita... Apa yang kita lalui dalam kehidupan tidak akan kekal begitu lama ia akan datang dan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya itulah ketentuan hidup yang perlu kita harungi...


First I wish to say deepest gratitude to anyone who like visit my blog.

Live this will not all so beautiful for us. What we cross in life would not be permanent so long, it future and go away leaving us forever, that specificity live which need we undergo.

Jumaat, 28 Ogos 2009

Ganas? Terpaksa?

Assalamualaikum....

Sebelum aku ingin memulakan kisah ini aku ingin memohon kemaafan kepada sesiapa yang terasa ataupun sebagainya, niatku hanya ingin menceritakan kisah hidupku di ruangan ini dengan kesempatan yang ada Hidup tak semuanya Indah...

Take Notes :

Hidupku tidak dalam keganasan hidupku tidak berada didalam keterpaksaan yang ada hanyalah kasih sayang...


Kembali kepada situasi sekarang setelah aku meninggalkan rumah dan cuba hidup bersama rakan-rakanku di bawah satu bumbung...Hidupku mula berubah malah hidupku dalam keganasan hidupku dalam keterpaksaan itu yang terjadi padaku sekarang...Tatkala aku cuba ingin mengelakkan diri daripada mereka semua tapi lain pula yang mereka anggap padaku...

Sebut pasal cara hidup...Aku tak salahkan mereka dah memang cara hidup mereka berlainan dengan cara hidupku...Mungkin cara hidup dan didikan mereka dengan cara yang kasar...Tapi janganlah memandang hidupku sama dengan hidup mereka...Aku berhak keatas diriku...Aku tak pernah memaksa mereka menerima cara hidupku yang aku tahu janganlah mereka menggangguku sedangkan aku tak mengganggu mereka seadanya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan