Assalamualaikum

Sinopsis / Synopsis

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku...


Hidup ini tidak semuanya begitu indah buat kita... Apa yang kita lalui dalam kehidupan tidak akan kekal begitu lama ia akan datang dan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya itulah ketentuan hidup yang perlu kita harungi...


First I wish to say deepest gratitude to anyone who like visit my blog.

Live this will not all so beautiful for us. What we cross in life would not be permanent so long, it future and go away leaving us forever, that specificity live which need we undergo.

Sabtu, 12 Mac 2011

Adakah MIMPI e2 benar dipagi hari?

Mengantuknye pagi nie...jam loceng nset berbunyi kol 6:55 pg...Arggghhh liatnye nk bgun...ha3...pe lg kang terlepas nk solat subuh lak...ha3...sejuknye air pagi nie se nk amek wuduk...sunyi cket ar sbb dak uma rmai xde...he3...pas solat aku pun smbung tdw...dh kol bpe nth kwn kejut woit!! bgun g seminar takaful...he3 spttnye aku g taklimat arinie kat Green Town Mall hurmm kt alamat nie TAKAFUL IKHLAS SDN BHD, 11A Persiaran Green Town 9, Green Town Business Centre, Ipoh...Kah3!! Arinie plak sepatutnye aku kena bentang projek akhir kat penilai projek kol 10:30-11:10 pg td...Tapi sebab ade mslh cket sbb dak kumpulan ade hal dy g mlake dh smlm smpai esok(ahad)...Nak2 dy ade surat perlepasan daripada Ketua Pensyarah Projek...Ha3...Isnin ar bentang ha3 dpt tarikh, mse dan tmpat bru dan x taw spe 3 penilai projek tu yg akn menilai...Hope x bnyk soklan ar t dowg dok tnye...Hurmm aku tgok dak klaz yg dh bentang arinie sume "Muke Ade Senyum...." ha3 sabo jer laaa~ Isnin nie dh ar aku ade Temujanji dengan doktor Pakar Restoratif Doktor pergigian kt Klinik Bercham kol 9 pg...Nak2 plak aku kena bentang projek kol 9:30pg-10:10pg kt Bilik Projek ari isnin(14/04/2011)...

Temujanji aku sepatutnye 16/03/2011 ari rabu tp dowg sume ade kursus lak se ari 2...ha3...nurse tu kol dy kte "tuka temujanji yek pada 23/04/2011 mggu yg seterusnye"...then ari jumaat ari2 nurse tu tpon blik dy kte "hah! maaap ye encik, ari 2 jgak doktor plak ade kursus", sabo jer laaa~ yg terbaru isnin nie 14/03/2011...Arrrgghhh!!!

Pagi td pas kwn kjut suh g seminar ehh taklimat takaful aku pun baaaammmm blik tgk jam nset kol 8pg dgn jam loceng masih berbunyi...kringgggg...ha3...sejuk sdp tdw...dlm tdw tu aku brmimpi akan sesua2 urrmmm pe lg sal pembentangan projek ar...aku mimpi kt dlm dewan ke bilik tah pas aku dh siap 'setting' projektor kt laptop aku...Aku tgok aiman ngantuk sgt kt kerusi tu...sume lecturer dok pandang3...tetibe dak izzaty dtg dpn play video ktowg...ha3...nk2 plak vdeo tu tersekat-sekat dan bukannye daripada CD tp dari desktop laptop aku...pe lg aku g ar dpn tgglkan aiman yg ngantuk tu...aku pandang sume owg yg ader kt c2...Niat nk cover blik...Aku ckap maap puan, encik..Td tu memang ade mslh pandai2 jerk dak izzaty play kan...Hasil keje kami ade dlm CD...tgh tggu CD tu autoplay...Ader ar sowg lecturer pakai baju kurung wane BIRU....dok komen2 dy kte "hahhhh!!! nie mesti projek x siap kan??!! Tak pyh ar nk tpu, sye dh jumpe owg mcm awak dh tahun2 lepas..." pas tu lecturer tu bgun dy kte "dh kemas2 sume brg awak laptop awak g bawak kluar...pergi!!!" dlm mimpi tu sume lecturer len cam segan nk ckap jerk...diam jerk...lecturer misteri tu aku x pernah tgok pun muke dy kt Jabatan JTMK...Kulit dy putih...ha3 sempat lg...Hahhh!!! E2 ar respekkkk sye....ha3...

Pelik kalo dengar, Tapi lagi Pelik bagi yang merasai mimpi seperti e2...hahh!!! Sabo jer laaa...Dah2...Td plak aiman kol dy kte "aku blik ari isnin kot"...Ape isnin? Dh ar lecturer dh tetapkan wak2 bru tuuuuu dh ar aku kte ptg cket xley??? Lecturer kte mana bley dh dowg tetapkan mcm 2....Ko ckp ar sendiri ngn lecturer...Giler kor ne ley aku bentang sowg2...t aku yg dpt markah ko plak xdak markah...x sggup aku...Ape yg penting...Kerjasama...Ape yg penting...Kerjasama...ha3...Markah individu kowt!!! Hahhhh!!! nak2 ko kte clutch bas PUO plak problem kt mlake tuu...ha3...bukan salah ko pun dh sume nak jd...Ha3...pe2 pun ko slow talk ar ngn lecturer...Kalo xley jgak ko dh ckp nak nek "Bas Express" balik ipoh kesian kor...

NTah ler ari2 aku mimpi kena kafan n kena tanam kat liang lahad...Pagi td lak mimpi cmnie...Pelik2...

Tp smpy skunk aku dok pk sal mimpi pg td...Mimpi ari2 dh settle aku dh taw jwpnnyer...Sbb aper??? Hah!!! Mimpi pada luahan aty aku kt link nie...

Ya Allah Terima kasih

Soklan aku Adakah MIMPI e2 benar dipagi hari? atau mainan tidur..??? ha3 question mark ?

KEPADA ORANG2 YANG AKU declare kat dalam mimpi aku tu sori ek...Aku tak berniat nk mengutuk ke ape...he3....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan