Assalamualaikum

Sinopsis / Synopsis

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku...


Hidup ini tidak semuanya begitu indah buat kita... Apa yang kita lalui dalam kehidupan tidak akan kekal begitu lama ia akan datang dan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya itulah ketentuan hidup yang perlu kita harungi...


First I wish to say deepest gratitude to anyone who like visit my blog.

Live this will not all so beautiful for us. What we cross in life would not be permanent so long, it future and go away leaving us forever, that specificity live which need we undergo.

Rabu, 9 Mac 2011

Sudah takdir atau Sebabku curang!!!?

Biler dok2 sowg2 dok pk kenangan silam bersame si dia, kenangan manis mse kuar makan,tgok wayang, bersapa ngn dy kt jabatan... tengok senyuman manis dy...asyik usha dy...urmmmm....sume tu skjp jer dh 2 tahun berlalu perkenalan yang indah e2...x dpt nk dirasai lgiii....adakah sbb diriku yg EGO atau sudah takdir perhubungan e2 setakat ini??? Mungkin hubungan ini x kekal lama sbb aku menjaja citer yg x wujud dlm ingtn dy kt dy...MEMANG benar e2 yg dy xdpt terime...Aku skunk dh sgt2 menyesal...Mungkin benar aku yang curang kat dy...Memang ni sume salah aku...

> Saye minx maap bnyk2 kat awak...
Nie sume salah saye...
Saye rase cam nak mati TANPA awak...
Saye TAK BOLEH hidup TANPA awak...
Awak saye dah TIPU awak Selama ini...
Saye bukan LELAKI yang awak fikirkan...

kalo sume nie x terjadi selamanyer jugak saya xkan taw bahawa ader yg awak RAHSIAKAN daripada saye...Inilah takdir...

Sampy mse saye baru taw yang...awak ade alasan awak sendiri dengan message yang terakhir awak post kat FB saye...

awak..
sy nak awak tau..
sbnarnye..mak ma tak restu hubungan kita..sbab talib org jauh..ma anak bongsu..mak ma nak ma dok dgn dia lepas ni..mak ma taknak ma dok jauh2..mak slalu pesan cari jodoh org kampung je..
tp ma dah jumpe seseorg yg sesuai dgn ma..dan org itu bernama Abdul Mutalib Kamar @ AMK..dan dia adalah org yg betul2 sesuai dgn ma..mcm yg awak cakap..kita terlalu byk persamaan..dan sy rasakan awak benar2 jodoh sy..sy syg kan awak..sy pun tak mau berpisah dgn awak..
tu lah sbnarnye masalah dlm perhubungan kita..


Tapi....Sampy di c2 sjer coretan kisah hidupku ini...

AKU.....

- hidup x semuanya indah -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan