Assalamualaikum

Sinopsis / Synopsis

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku...


Hidup ini tidak semuanya begitu indah buat kita... Apa yang kita lalui dalam kehidupan tidak akan kekal begitu lama ia akan datang dan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya itulah ketentuan hidup yang perlu kita harungi...


First I wish to say deepest gratitude to anyone who like visit my blog.

Live this will not all so beautiful for us. What we cross in life would not be permanent so long, it future and go away leaving us forever, that specificity live which need we undergo.

Jumaat, 25 Mac 2011

Uncle...Cantik anak uncle....

Uncle, thanks coz maseh igt kt alieeeb...he3...thanks 4 everything dh ckup dh ape yg uncle bg kt saya...dh lama x jumpe uncle joe...ha3...dh besau anak uncle ek...dulu chubby skunk montel & montok...gebu kulitnye cam mak dia...ha3...uncle visit my blog ek thanks 4 1 more...he3 inilah kawan saya yg sejati...tempat saya luah segalanye...he3...dh lama x layan blog sbb cbuk ngn mmpercayai owg...skunk dh terkena sbb saya lupe pada kwn saya yg nie...uncle coz ur nasihat...akan saya etot...uncle n yanie n kak syazmi jerk yg fhm...he3...jgn slh fhm ek uncle...yanie n kak mimi juz BFF jerk x lebey dari 2 owgnye baik, cute, understanding, OM...ha3..pada yanie n akak he3...terlebey PUJI ar plak...tp e2 r kenyataannye...uncle...9nt saya nk stay ngn uncle kt brazille...hek4!! gurau jerk...maybe one day...walau uncle dh ajak...saya sbnrnye segan la uncle...kang saya terpikat plak ngn anak uncle yg Cumel tu...Sper nme dy Auch(Nor) Azlina...ha3..sabo jer laaa...Azlina Ich liebe dich...he3...xmalu...ok ar pe2 pun saya nk balik dh ipoh esok malam atau ahad pagi...he3...x lama lg dh nk final exam...errmmm doakan ek sye past...

p/s : uncle joe sori dh terbiasa gune ayat (rojak 'fruit') he3...skunk saya dh wt skype emel mcB...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan