Assalamualaikum

Sinopsis / Synopsis

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku...


Hidup ini tidak semuanya begitu indah buat kita... Apa yang kita lalui dalam kehidupan tidak akan kekal begitu lama ia akan datang dan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya itulah ketentuan hidup yang perlu kita harungi...


First I wish to say deepest gratitude to anyone who like visit my blog.

Live this will not all so beautiful for us. What we cross in life would not be permanent so long, it future and go away leaving us forever, that specificity live which need we undergo.

Selasa, 15 Mac 2011

Pengakuan pt1

PENGAKUAN pt1 !!!

Dengan ini saya mengaku bahawa saya dengan sejujur-jujurnya sangat-sangat menyayangi awak dengan sepenuh hati jiwa dan raga saya sepanjang saya mengenali awak...Saya harap awak boleh memaafkan segala kesalahan saya...Saya amat menyesali segala kesalahan saya, kesalahan yang sungguh melampau dan saya tak pernah melakukan perkara yang kali terakhir saya mengatakan kepada awak melalui telefon itu...Saya harap ini adalah kata yang kali terakhir untuk memujuk awak supaya awak kembali kepada saya...Terima Kasih kerna tidak mempercayai saya...Sekian ini lah pengakuan saya....Faizma Ariffin...

- pengakuan akan bersambung lagi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan